EMA veebipoe toodete asendamise või tagastamise soovi korral täida ja postita koos kaubaga asendamisleht/tagastusleht ning postita see koos kaubaga meile Omniva või Smartposti pakiautomaadist.
Kui Sinu tagastusleht ei ole täidetud ja tagastatavate toodetega samas pakis, siis ei ole meil võimalik tagastust teostada.
Toimingud Omniva pakiautomaadist:
- Vali ekraanil „Tagastan paki“.
- Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood ning jälgi ekraanil kuvatud juhiseid.
- Aseta pakk avanenud kappi ja sulge uks, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller.
Tagastus Smartposti pakiautomaadist:
- Vali ekraanil „Tagastan paki“.
- Sisesta ekraanile SMS-iga saadud kood, millega sama paki enne kätte said.
- Aseta pakk avanenud kappi ja sulge uks, tagastuse aadressikaardi lisab kuller.
Pärast tagastusperioodi lõppu tuleb ostjal kauba asendamise ja tagastamise saatmiskulud (3 €) ise tasuda ja pakk saata Omnivaga Kõpu pakiautomaati või Smartpostiga Viljandi Männimäe Selveri pakiautomaati (saaja: Ajakiri EMA, telefon: 5347 9293).
Kauba tagastamise puhul tagastatakse ostusumma koos saatmiskuludega samale arvelduskontole, kust tehti kauba eest makse 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul pärast allkirjastatud tagastuslehe saabumist müüjale.
Tagastamisel ei tohi rõivatoode olla kantud ja kosmeetikatoode ei tohi olla avatud.
Tagastamisele ei kuulu ajakirjad jt perioodikaväljaanded.
(Võlaõigusseadus § 54 lg 4).
Lisainfo:
- e-mail: pood@ajakiriema.ee;
- Helista telefonile: 5353 2209.